Uczestnicy spotkania w fabryce Mokate w Żorach / Mokate SA
Uczestnicy spotkania w fabryce Mokate w Żorach / Mokate SA

Niezwykle profesjonalne podejście do tematu, uwzględnienie trendów panujących na rynku, szczegółowa analiza cen, właściwy dobór kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej oraz innowacje na skalę światową – takimi walorami wykazali się studenci biorący udział w konkursie „Kreuj z Mokate”.

Według kapituły, młodzi ludzie z różnych polskich uczelni zaimponowali ponadprzeciętną znajomością branży i bardzo pozytywnie zaskoczyli oceniających zadanie specjalistów. Najlepsi uczestnicy zmagań odebrali nagrody i wyróżnienia, a także odwiedzili siedzibę Mokate w Ustroniu. Przypomnijmy, że produkująca szeroki asortyment kaw, herbat i lodów firma ma również fabrykę w Żorach.

Kampania marketingowa
Konkurs „Kreuj z Mokate” to wyjątkowa forma współpracy z uczelniami wyższymi i sposób na ponadprzeciętne zaangażowanie studentów. Zadanie konkursowe zakładało opracowanie koncepcji nowego produktu, który będzie zachwycał oraz stworzenie propozycji kampanii marketingowej „360” dla marki Mokate i jej produktów. Wpłynęło ponad 30 projektów. Autorami byli studenci m.in.: Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej czy Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
Współpraca z uczelniami jest bardzo ważną częścią działalności Mokate. Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za stabilne miejsca pracy w naszych firmach, ale także za warunki życia i nauki naszych obecnych i potencjalnych pracowników. Dzielenie się naszym doświadczeniem, organizacja tego typu konkursów, wspieranie różnych inicjatyw i fundowanie staży dla studentów to dla nas coś oczywistego. Zwłaszcza, że korzysta na tym również Mokate, bo kreatywność studentów jest przeogromna. – powiedział dr Adam Mokrysz, prezes CEO Grupy Mokate. Potwierdziły to wyniki konkursu.

Nagrody dla najlepszych
Kapituła nagrodziła w kategorii Produkt: „Matcha Latte” autorstwa Sary Lament-Hamodi i Łucji Konopki. Pracę wyróżnia pełne, profesjonalne podejście do tematu, co sprawia, że koncepcja uwzględnia trendy panujące na rynku, obejmuje badanie zainteresowania konceptem, analizę cen, także analizę struktury produktu wraz z wpływem na cenę oraz propozycję opakowania. W kategorii Kampania 360 najlepsza okazała się „Chwila przyjemności” wykonana przez Natalię Siejkę. Uczestniczka właściwie dobrała kanały i narzędzia komunikacji marketingowej, głównie poprzez media społecznościowe i współpracę z uczelniami oraz przedsiębiorstwami takimi jak Metro Warszawskie.
Drugie nagrody otrzymały również projekty „Mokate Veganccino” w kategorii Produkt oraz „Wszystko zaczyna się od kawy” w kategorii Kampania 360.

Od kawy po lody
Ambasadorzy Mokate na uczelniach oraz przedstawiciele AIESEC, jednej z największych międzynarodowych organizacji studenckich, mieli okazję poznać firmę od kuchni. Studenci degustowali szeroką gamę produktów Mokate: od kawy, po lody. Zobaczyli jak wygląda produkcja i wzięli udział w warsztatach „Superprodukt Mokate”.
- Jestem pod ogromnym wrażeniem używanej tu technologii. Osoby z zewnątrz nie mają pojęcia jak innowacyjne rozwiązania są tam stosowane. To w pewnym stopniu bardzo pozytywne zaskoczenie, że w polskiej firmie panują standardy międzynarodowe – powiedziała Natalia Siejka, jedna z uczestniczek konkursu.

- To osoby bez żadnych barier, nie tworzą w sobie żadnych wizji związanych z trudnościami. Ich pomysły były „czyste”, ciekawe i co najważniejsze, związane z naszym portfolio. Otwarcie na ich informacje i propozycje pozwoli nam zdecydowanie dotrzeć do tej dużej przecież grupy ludzi. Studenci idealnie wkomponowali się w tożsamość Mokate, jednocześnie wnosząc innowacyjne rozwiązania – chwalił uczestników konkursu prezes Grupy Mokate.

Spotkanie ze studentami z pewnością zaowocuje!

Galeria

Image alt Image alt

Komentarze

Dodaj komentarz