Reklama billboardowa
Medhouse 2.10.2019- 224.06.2020
Medhouse 2.10.2019- 224.06.2020

Miasta

Rybnik
› Żory
› Jastrzębie-Zdrój
› Wodzisław Śląski
› Racibórz
› Region
Ogłoszenia:
  1. Motoryzacja
  2. Nieruchomości
  3. Mieszkania
  4. Handel
  5. Usługi
  6. Finanse
  7. Zdrowie i Uroda
  8. Turystyka
  9. Praca
  10. Zwierzęta
  11. Różne
  12. Matrymonialne
  13. Dodaj ogłoszenie
Prokuratura skierowała do Sądu Okręgowego w Gliwicach Ośrodka Zamiejscowego w Rybniku akt oskarżenia przeciwko 20 osobom, które oskarżono o popełnienie szeregu przestępstw związanych z handlem narkotykami oraz dopalaczami, a także praniem brudnych pieniędzy.
14.01.2020
0
Sam wielokrotnie pomagał i leczył, teraz sam potrzebuje leczenia. Sławomir Dziuba, lekarz z rybnickiego szpitala, choruje na stwardnienie zanikowe boczne. Aby przeżyć, potrzebuje drogiej terapii w berlińskiej klinice.
02.01.2020
0
Prokuratura skierowała do Sądu Rejonowego w Rybniku akt oskarżenia wobec 68-latki, która w czerwcu zeszłego roku śmiertelnie potrąciła 35-letniego egzaminatora prawa jazdy. Kobieta odmówiła składania wyjaśnień i nie wyraziła skruchy. W dniu tragedii nie była w pełni poczytalna.
02.01.2020
0
Koszmar pani Heleny z Rybnika cięgnie się od 18 lat. Zapadły w nim dwa zupełnie odmienne wyroki sądowe – w pierwszym jej firma wygrała proces z Gillette (dziś Procter & Gamble), które domagało się zapłaty ponad 90 tys. złotych za niezamówiony towar. Później ten sam sędzia, w tej samej sprawie wydał zupełnie inny wyrok i zaczął się dramat właścicieli spółki. Helena Fleszar przyrzekła nad trumną męża, że nie spocznie, dopóki nie doprowadzi sprawy do końca.
23.12.2019
4
Przedstawicielka Fundacji "Rodzić po ludzku" prezentuje niepochlebne dla oddziału ginekologii i położnictwa WSS nr 2 w Jastrzębiu opinie. Zupełnie inne dane pokazuje szpital.
21.11.2019
5
Rada Miasta Rybnika wprowadziła możliwość wykupu lokalu na atrakcyjnych warunkach, wprowadzając bonifikaty czyli obniżki ceny od ustalonej wartości.
18.01.2020
0
Kampania "Nie truj sąsiada" po raz czwarty
10.12.2019   Rybnik, Region   Aktualności  

W nowym spocie wystąpiła m.in. Anna DymnaMożemy już zobaczyć nowy spot reklamowy promujący kampanię "Nie truj sąsiada", w którym w tym roku wystąpili Kabaret Młodych Panów, Anna Dymna oraz Dariusz Gnatowski.

Zaprezentowano czwartą odsłonę spotu reklamowego "Nie truj sąsiada" - kampanii reklamowej promującej zdrowy styl życia. To inicjatywa Subregionu Zachodniego, regionu, gdzie walka o czyste powietrze to zadanie na wagę życia lub śmierci. W tym celu subregion pozyskuje środki unijne, przeprowadza wiele akcji edukacyjnych i reklamowych. W wyniku tych działań zrealizowano już zresztą ponad 2 tys. wymian źródeł ogrzewania.


- Z jednej strony są twarde projekty i wsparcie mieszkańców, z drugiej edukacja, ciągłe przypominanie. Szukamy nowych sposobów na dotarcie do mieszkańców, stąd udział w tegorocznym spocie Kabaretu Młodych Panów - mówił prezydent Rybnika Piotr Kuczera. - Należy też mówić o tym, że na tych, którzy nie dostosują się do zmian, czeka kara. To bardzo niepopularne w ustach polityka, ale jestem na tyle zdeterminowany, by o tym coraz głośniej mówić - dodał.

Pokaż gościowi kotłownię
Na świadomość tego problemu wskazują także oddolne inicjatywy społeczne. Prezydent Kuczera podkreślał, że miasto wykonuje swoją pracę związaną z wymianami źródła ciepła, lecz każdy z nas powinien również spojrzeć w głąb własnej kotłowni.

- Może należałoby wprowadzić taką nową świecką tradycję, by gości do domu wprowadzać właśnie przez kotłownię. Wtedy każdy mógłby pochwalić się nowym piecem lub obnażyć, co złego się tam kryje - dodał Łukasz Karczmarczyk, który wystąpił w najnowszej edycji spotu "Nie truj sąsiada" w towarzystwie kolegów z Kabaretu Młodych Panów. Prócz tego w spocie zagrali również Dariusz Gnatowski i Anna Dymna. Ten kilkuminutowy spot reklamowy miał swoją premierę na konferencji prasowej we wtorek.

Kampania "Nie truj sąsiada" rozpoczęła się w 2016 roku. Koncentruje się na obszarach należących do Subregionu Zachodniego, bo właśnie tutaj problemy z czystym powietrzem są największe. Te tereny, według niechlubnych rankingów WHO, należą do najbardziej zanieczyszczonych nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. W ramach akcji przeprowadzono już ponad tysiąc konsultacji z mieszkańcami, stworzono 25 punktów informacyjnych na terenach gmin oraz 15 miasteczek energii podczas różnorakich wydarzeń.

Dwa miliony odsłon
Pierwszy spot tej kampanii, w którym wystąpił Franciszek Pieczka, doczekał się ponad 2 mln odsłon. W kolejnych wystąpili: youtuber Remigiusz ReZi Wierzgoń, zespół Tabu i Marian Dziędziel. Taka forma promocji odbiła się szerokim echem po całej Polsce. Oczywiście, dobra reklama to nie wszystko: Subregion Zachodni bezustannie przygotowuje również materiały edukacyjne oraz możliwość konsultacji na temat wymiany źródeł ciepła, termomodernizacji, fotowoltaiki, dofinansowań oraz tego, jak najlepiej zaplanować budowę czy remont energooszczędnego domu.

- W odróżnieniu od innych kampanii antysmogowych, które zazwyczaj pojawiają się, gdy zaczyna się dymienie, akcja "Nie truj sąsiada" to działania całoroczne - podkreślał Patryk Swoboda, prezes zarządu Planergia Sp. z o.o. - Cały czas, również w sezonie inwestycyjnym, przekonujemy, informujemy i konsultujemy.

To już czwarta edycja tej kampanii, która - jak mówią organizatorzy - zmienia się wraz z upływem lat. W 2016 roku była to akcja koncentrująca się na pokazaniu problemu szerokiemu gronu odbiorców, teraz zaś świadomość mieszkańców regionu uległa znacznym zmianom. Wszyscy wiemy o tym, że zanieczyszczenia powietrza stanowią rzeczywisty problem, zatem nadeszła pora, by dowiedzieć się, w jaki sposób możemy z tym walczyć.

- Chcemy pokazać mieszkańcom subregionu konkretne działania inwestycyjne - termomodernizację, modernizację instalacji grzewczych, wykorzystanie OZE - ale też konkretne działania finansowe. Taka modernizacja to nakłady rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych, a naszym celem jest ułatwienie dostępu do narzędzi, które pomogą sfinansować te działania - mówił Patryk Swoboda.

mar
8
zdjęć
Dodaj komentarz

Komentarze

* - pole wymagane

Brak komentarzy
Czytaj także
pokaż więcej
e KULTURA
Rybnik. Miasto z ikrą
Możesz ten artykuł oznaczyć jako przeczytany
LEON - KOPIA
MEDHOUSE
Nasza sonda
Czy jesteś za zaostrzeniem kar dla pijanych kierowców




48854,49015,48930,48929,48912,48732,49038,49037,49036,49035,49034,49033,49032,49031,49030,49029,49028,49027,49026,49025,49024,49023,49022,49021,49020,49019,49017,49016,49014,49012,49011,48984,48983,48982,48911,48910,48961,48898,48857,48819,48763,48962,48899,48859,48821,48764,44450,44340,44173,43982,43745,41464,41185,41139,41093,40871,46258,46120,46045,46031,46034