Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) uruchomił specjalne linie tematyczne / Materiały prasowe
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) uruchomił specjalne linie tematyczne / Materiały prasowe

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) uruchomił specjalne linie tematyczne dla osób, które potrzebują informacji na temat świadczeń z ubezpieczenia chorobowego w związku z zamknięciem placówek oświatowych, jak również w sytuacji poddania się kwarantannie lub izolacji.

Osoby dzwoniące do COT (tel. 22 560 16 00) i chcące dowiedzieć się na temat:

zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 - zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.

ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 - ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności.

w innych sprawach - tak jak dotychczas – po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
2 - Renty i emerytury,
3 – Zasiłki,
4 - Informacje dla ubezpieczonych,
5 - Informacje dla płatników.

Komentarze

Dodaj komentarz